Αλλαγές και επιστροφές
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε ή να αλλάξει την παραγγελία (ολόκληρη ή μέρος αυτής), χωρίς υποχρέωση ενημέρωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή ή αλλαγή των προϊόντων, εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μάλιστα, όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ως άνω προθεσμίας των 20 ημερών, τότε η Dororea δύναται να μην την αποδεχτεί.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η Εταιρία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός 20 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με τον ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:
Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eShop, η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά.
Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η αποστολή της δήλωσης αλλαγής/υπαναχώρησης πριν την εκπνοή της 20ήμερης προθεσμίας.
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- Το προϊόν να μην έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
- Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρίας, καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
- Όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς να αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν.
- Εάν το προϊόν είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
- Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, κορμάκια και αξεσουάρ μαλλιών δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
- Η συσκευασία της αποστολής θα πρέπει να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη.
Υπαναχώρηση
Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, έτσι ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος σας. Η χρέωση των μεταφορικών εξόδων επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση info@dororea.gr, είτε τηλεφωνικά στο 6947327062.